הפקולטה למדעי החיים מברכת את תלמידיה מצטייני הדקאן לשנת תשע"ח

מעמד הענקת תעודות ההצטיינות מטעם דקאן הפקולטה ל-50 הסטודנטים המצטיינים ביותר לתואר ראשון היה ביום ראשון, 31 במרץ 2019. בטקס השתתפו מצטייני הפקולטה ובני משפחותהם.

04 אפריל 2019
מצטיינות דקאן תשע"ח

דקאן הפקולטה, פרופ' עבדאלסלאם עאזם, בירך את התלמידים המצטיינים והביע שותפות בגאוותם של הוריהם בני משפחותיהם, וחבריהם. הוא ציין שמתוך אלף תלמידים בפקולטה, חמישים תלמידים הגיעו להישגים מרשימים במיוחד ולשם כך התכנסו להעניק להם תעודות הערכה.

פרופ' עאזם הדגיש שהפקולטה משמשת בית חם לכל התלמידים, ומספקת אווירה של מצוינות מדעית רב תחומית. בוגרי אוניברסיטת תל אביב בעלי סיכויים גבוהים ביותר להתקבל למשרות מבטיחות בתחומי מדעי החיים, ולהשתלב במוסדות מחקר והוראה אקדמיים מובילים בארץ ובעולם.

 

גיא טייכמן, תלמיד לתואר שלישי במעבדתו של פרופ' עודד רכבי מבית הספר לנוירוביולוגיה, ביוכימיה וביופיסיקה, הרצה על תחום עיסוקו המחקרי –  "שליטה בזיכרונות מורשים" – אבולוציה והורשת תכונות בתולעים. מחקרו של גיא עוסק בתכונות שתולעים מעבירות לצאצאיהן כגון עמידות לנגיפים, מצבי מתח קיצוניים ורעב. בהרצאתו הוא הדגיש תכונות שאינן עוברות בתורשה ושאינן מוסברות על ידי הגנטיקה הקלסית ואינן עוברות בתורשה באמצעות ה- DNA. גיא מצא במחקרו שכאשר אין עוד התאמה בין הזיכרון שעבר בתורשה לבין סביבת המחייה של התולעים, הן עושות "אתחול מחדש "ומחוקות את הזיכרונות.

 

הטקס ננעל בחלוקת תעודות ההערכה ועלוני מידע על המחקר והלימודים לתואר שני ושלישי בפקולטה. הפקולטה מקווה לראות את כל תלמידיה המצטיינים משתלבים במחקר ובלימודים לתארים מתקדמים באחד מארבעת בתי הספר שלה.

 

פרופ' ניר אוהד, אופיר גריס ופרופ' עבדאלאסלאם עזאם דקאן הפקולטה גיא טייכמן
פרופ' ניר אוהד, אופיר גריס ודקאן הפקולטה גיא טייכמן מעמד הענקת הפרס

מצטייני הדקאן ומשפחותיהם

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>