מוזמנים לצפות במפגשי ההסבר על תוכניות הלימודים בביולוגיה ולהכיר את מערכת הרישום לקורסים!

סטודנטים שנה א' (ושנה ב'), אם לא הצלחתם להגיע למפגשים, או שאתם מעוניינים לעבור שוב על תוכנית הלימודים ולשמוע שוב על תהליך הרישום לקורסים; הנכם מוזמנים לצפות כאן במפגשי ההסבר שהיו בימים שני ושלישי, 19–20 באוגוסט 2019, בפקולטה למדעי החיים.

21 אוגוסט 2019
מפגשי ההסבר

מפגשי ההסבר לקראת פתיחת שנת הלימודים הועברו על ידי ד"ר צפריר צור, יושב ראש ועדת הקוריקולום בפקולטה, שהציג בפני הסטודנטים והסטודנטיות את תוכניות הלימודים ואת מערכת הרישום לקורסים.

 

במפגשים השתתפו דקאן הפקולטה פרופ' עבדאלסלאם עאזם, סגנית ראש מנהל לתלמידים רווית ויתקין ועורכת הידיעון ומזכירת התלמידים מזל חזקיה, שבירכו את הסטודנטים והסטודנטיות החדשים והוותיקים, והשיבו לשאלותיהם. נציגי אגודת הסטודנטים נכחו גם הם במפגשים, דיברו עם הסטודנטים החדשים וסיירו עמם בפקולטה.

 

דקאן הפקולטה, פרופ' עאזם, בירך את התלמידים החדשים והביע תקווה שהם ייהנו מהלימודים בדרך לתואר. הוא הדגיש שלהבנתו עתידם אינו תלוי במקצוע שבו הם בחרו, אלא בשאיפתם ובחתירתם למצוינות.

 

בנוסף להצגת תוכניות הלימודים, הציג ד"ר צור שתי תוכניות מיוחדות לסטודנטים מצטיינים: התוכנית המורחבת בביולוגיה בצירוף חטיבה במדעי הרוח – שתכליתה לעודד למידה רב תחומית וחשיבה הומניסטית ולהעשיר את ארגז הכלים של המדען המתחיל; והמסלול לתלמידים מצטיינים בפקולטה למדעי החיים.

 

לפרטים נוספים על מסלולי הלימוד למצטיינים צפו במפגשים.

 

 

לצפייה במפגשים:

 

מפגש הסבר שנה א' – מסלול חד-חוגי

 

מצגת – המסלול החד-חוגי

 

 

מפגש הסבר שנה א' – מסלול דו-חוגי

 

מצגת – המסלול הדו-חוגי

 

 

מפגש הסבר שנה ב' – מסלול חד-חוגי

 

מצגת שנה ב' – המסלול החד-חוגי

 

 

 

הפקולטה למדעי החיים מאחלת לכל הסטודנטים החדשים ולכל הסטודנטים הממשיכים שנת לימודים פורייה ומוצלחת!

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>